Wyposażenie do szpitali, przychodni lekarskich i domów opieki społecznej

Sektor zdrowotny

Ochrona przed infekcjami jest szczególnie ważna w zawodach, w których masz bezpośredni kontakt z pacjentami lub klientami. Kontakt z pacjentem powinien być bezpieczny i przyjazny, pomimo wszystkich niezbędnych przepisów higienicznych. Dotyczy to zarówno odpowiedniego wyposażenia personelu, jak i poszczególnych pomieszczeń w przychodniach, szpitalach i domach opieki. Upewnij się, że wszystkie osoby mogą łatwo i czytelnie poruszać się po Twoim budynku, przestrzegają przepisów dotyczących dystansu, że segregacja śmieci jest przejrzysta i uporządkowana, a bezpośredni kontakt opiera się na zaufaniu.

Kompletne koncepcje higieny dla Twojego gabinetu

Dostarczamy nie tylko produky do profesjonalnego prezentowania informacji, ale również oferujemy artykuły umożliwiające pełną koncepcję higieny. Wyposaż swój gabinet na przykład: w dozowniki środków dezynfekujących, które są one bardzo ważne i skuteczne w zapobieganiu rozprzestrzenianiu się infekcji. Oprócz naklejek na podłogę przypominających osobom o konieczności „zakładania maski”, możesz również wykorzystać taśmy podłogowe, aby oznaczyć szlaki komunikacyjne i drogi jednokierunkowe oraz zapewnić przestrzeganie przepisów dotyczących dystansu.

Pandemia nie jest nigdzie bardziej dokliwa, niż w szpitalach i obiektach dla osób o podwyższonym ryzyku, takich jak pacjenców domów opieki zdrowotnej i seniorów. Pracownicy- wykonujący swój zawód w tych środowiskach- nie bez powodu nazywani są pracownikami pierwszej linii. Pielęgniarki, lekarze, opiekunowie osób starszych i terapeuci na co dzień zajmują się osobami chorymi, ciężko pracując, aby przywrócić im zdrowie.

Ponadto, opieka nad pacjentami, podwyższa ich własne ryzyko infekcji i jest stale obecnym zmartwieniem. Inni pacjenci i odwiedzający również powinni być chronieni przed infekcją. Inteligentne koncepcje higieny oraz związane z nimi zasady i przepisy mogą pomóc ludziom przebywającym w tych placówkach oraz zapobiegać rozprzestrzenianiu się infekcji. Na przykład, jednokierunkowe szlaki komunikacyjne są niezwykle ważne m.im.: przy wchodzeniu i wychodzeniu z budynków, przyjmowaniu pacjentów na recepcjach oraz na oddziałach ratunkowych, ponieważ pozwalają zapewnić dystans pomiędzy ludźmi. Dodatkowo, staje się coraz bardziej popularne- cyfrowe zarządzanie gośćmi, które obejmuje zbieranie danych osobowych i umawianie spotkań online. Obecnie, identyfikatory można szybko i łatwo wydrukować w recepcji, co daje możliwość sprawdzenia, czy dana osoba jest członkiem personelu, pacjentem lub gościem. Technologia zaczyna odgrywać coraz większą rolę w zapobieganiu rozprzestrzenianiu się infekcji.

Przegląd naszych rozwiązań:

Gabinety zabiegowe
Wyposażenie dla personelu

Recepcja

Recepcja w przychodniach lekarskich, szpitalach i innych placówkach to pierwsze miejsce, z którym mają kontakt pacjenci. W DURABLE z pełnym poświęceniem tworzymy funkcjonalne produkty, które pomogą Ci w codziennej pracy. Oprócz stojaków na dokumenty, ramek informacyjnych i akcesoriów biurkowych oferujemy również wiele innych produktów do wyposażenia recepcji.

Wykorzystanie środków pozacyfrowych jest niezbędne

W klinikach i placówkach służby zdrowia, personel, pacjenci i odwiedzający muszą być dobrze poinformowani w kwestii prawidłowej organizacji wnętrz. Tu nie ma miejsca na zaniedbanie. Z jakiego wejścia powinni skorzystać odwiedzający? Gdzie jest kolejka do punktu przyjęć? Gdzie możesz zdezynfekować ręce? Kiedy mogę wejść na oddział? Na powyższe pytania nie można odpowiedzieć w sposób cyfrowy, lecz należy skorzystać z pomocy czytelnych środków komunikacji pozacyfrowej.

DURABLE jako kompetentny partner

Jako producent ramki informacyjnej DURAFRAME® – rozwiązania do profesjonalej prezentacji zasad postępowania i higieny, informacji dla pacjentów i gości, drogowskazów oraz wielu innych – DURABLE jest idealnym partnerem w dziedzinie prezentacji. DURAFRAME® jest połączeniem dobrej ceny i profesjonalizmu. Ramki są uniwersalnym środkiem komunikacji, wymiana informacji jest szybka i prosta, a do ich użycia nie są potrzebne żadne narzędzia.


Oznaczenia podłogowe i nie tylko

Znacznik podłogowy - symbol „Użyj maseczki” Ø 430 mm odklejalny
Numer produktu: 1034
Znacznik podłogowy - symbol „Użyj maseczki” Ø 430 mm odklejalny
Usuwalne oznaczenie podłogowe do zastosowania w pomieszczeniach.

19,04 €*

Zobacz produkt
Znacznik podłogowy - symbol „Zdezynfekuj ręce” Ø 430 mm odklejalny
Numer produktu: 1038
Znacznik podłogowy - symbol „Zdezynfekuj ręce” Ø 430 mm odklejalny
Usuwalne oznaczenie podłogowe do zastosowania w pomieszczeniach.

19,04 €*

Zobacz produkt
Taśma podłogowa DURALINE® 50/05 odklejalna
Numer produktu: 1043
Taśma podłogowa DURALINE® 50/05 odklejalna
Samoprzylepna taśma podłogowa do wyznaczanie różnych stref oraz ciągów komunikacyjnych w przestrzeniach takich jak hale produkcyjne czy magazynowe.  

41,02 €*

Zobacz produkt
Znacznik podłogowy: kształt 'Stopa' odklejalny
Numer produktu: 1047
Znacznik podłogowy: kształt 'Stopa' odklejalny
Samoprzylepne oznaczenie podłogowe „Stopy” do użytku wewnątrz. Usuwalne.

17,67 €*

Zobacz produkt
Znacznik podłogowy: kształt „Krzyżyk X” usuwalny
Numer produktu: 1049
Znacznik podłogowy: kształt „Krzyżyk X” usuwalny
Samoprzylepne oznaczenie „Krzyżyk” do użytku wewnątrz. Usuwalne.

9,25 €*

Zobacz produkt
Znacznik podłogowy - symbol „Użyj osłony twarzy” Ø 430 mm odklejalny
Numer produktu: 1032
Znacznik podłogowy - symbol „Użyj osłony twarzy” Ø 430 mm odklejalny
Usuwalne oznaczenie podłogowe do zastosowania w pomieszczeniach.

19,04 €*

Zobacz produkt

Wyposażenie obiektów

Stojak na parasole ze stali nierdzewnej 28.5L okrągły
Numer produktu: 3371
Stojak na parasole ze stali nierdzewnej 28.5L okrągły
Elegancki i wysokiej jakości stojak na parasole wykonany ze stali nierdzewnej z ozdobną perforacją. Idealny do postawienia przy wejściu, w biurze, sklepie lub w domu. Pojemność 28,5 litra. Wymiary (W x Ø): 620 x 260 mm.

88,25 €*

Zobacz produkt
Pojemnik na ulotki FLEXIPLUS 6 A4 pionowy
Numer produktu: 1700008
Pojemnik na ulotki FLEXIPLUS 6 A4 pionowy
Zestaw 6 pojemników na dokumenty formatu A4. Pojemniki z zestawów Flexiplus można odczepiać od zestawu i pojedynczo wieszać na ścianie. Wymiary: 247 x 1080 x 100 mm (SxWxG).

31,14 €*

Zobacz produkt
Podłogowa tablica informacyjna z dozownikiem do płynu dezynfekującego
Numer produktu: 5892
Podłogowa tablica informacyjna z dozownikiem do płynu dezynfekującego
Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego z obrotową tablicą informacyjną A4. Elastyczna regulacja butelki ze środkiem do dezyfekcji o pojemności o maksymalnych wymiarach  88 x 88 x 215 mm.

185,40 €*

Zobacz produkt
Podłogowy stojak informacyjny INFO SIGN STAND A4
Numer produktu: 4812
Podłogowy stojak informacyjny INFO SIGN STAND A4
Elegancki stojak z aluminium z akrylowo-aluminową tablicą INFO SIGN w formacie A4 lub A3.

159,00 €*

Zobacz produkt
Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej 17L z popielnicą okrągły
Numer produktu: 3373
Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej 17L z popielnicą okrągły
Stylowy, funkcjonalnym okrągły 17-litrowy kosz na śmieci z polerowanej stali nierdzewnej, z 2-litrową popielnicą. Nadaje się do użytku w pomieszczeniach lub na zewnątrz pod zadaszeniem. Idealny do miejsc wyznaczonych dla osób palących oraz przy wejściu do budynku. Kosz z wyjmowanymi wkładami ułatwia opróżnianie i czyszczenie. Z antypoślizgową podstawa do ochrony podłogi. Wykonany z przyjaznych dla środowiska materiałów (co najmniej 50% materiału z recyklingu) i w 100% podlegający recyklingowi. Popielnica z 1,5 kg wkładem z piaskiem. Wymiary wyciąganej popielnicyj (W x Ø): 60 x 240 mm Wymiary otworu z boku kosza (W x S): 125 x 190 mm Wymiary pojemnika wewnętrznego (W x Ø ): 380 x 220 mm. Wymiary produktu (W x Ø): 620 x 260 mm.

143,75 €*

Zobacz produkt
Apteczka FIRST AID BOX M z wyposażeniem DIN 13164:2022
Numer produktu: 1971
Apteczka FIRST AID BOX M z wyposażeniem DIN 13164:2022
Elegancka apteczka FIRST AID BOX wykonana z wysokiej jakości aluminium, z wyposażeniem zgodnie z DIN 13164:2022 (do prywatnego zastosowania - wyposażenie w języku niemieckim). Zamykana na zamek. Posiada dwie wysuwane obrotowo szufladki, arkusz z indeksem, oraz naklejany biało krzyż na zielonym tle - oznakowanie pierwszej pomocy: Wysokość: 28 cm

111,67 €*

Zobacz produkt
Skrzynka na klucze KEY BOX 36 z zamkiem cylindrycznym
Numer produktu: 1952
Skrzynka na klucze KEY BOX 36 z zamkiem cylindrycznym
Aluminiowa skrzynka na klucze KEY BOX o ponadczasowym wzorze.

83,49 €*

Zobacz produkt

Recepcja

Pojemnik z szufladami VARICOLOR® 5
Numer produktu: 7605
Pojemnik z szufladami VARICOLOR® 5
Stylowy i innowacyjny pojemnik z 5-cioma kolorowymi szufladami z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. Do dokumentów do formatu A4, C4 oraz mniejszych rozmiarów jak Folio oraz A5. Może być wykorzystany we wszystkich standardowych regałach oraz szafach biurowych.

74,13 €*

Zobacz produkt
Pojemnik z szufladami IDEALBOX BASIC 7
Numer produktu: 1712002
Pojemnik z szufladami IDEALBOX BASIC 7
Pojemniki do przechowywania dokumentów do formatu C4. Z 7 otwartymi szufladami.

41,50 €*

Zobacz produkt
Podkładka pod mysz Mouse pad Ergotop® z podparciem pod nadgarstek
Numer produktu: 5703
Podkładka pod mysz Mouse pad Ergotop® z podparciem pod nadgarstek
Podkładka pod myszkę z integrowaną poduszką dla odciążenia ręki.

10,19 €*

Zobacz produkt
Podkładka pod nadgarstki prostokątna
Numer produktu: 5704
Podkładka pod nadgarstki prostokątna
Odciąża stawy podczas pracy przy komputerze. Powierzchnia zewnętrzna tekstylna, część dolna piankowa.

8,10 €*

Zobacz produkt
Stojak prezentacyjny na stół PRESENTER A4 pionowy
Numer produktu: 8589
Stojak prezentacyjny na stół PRESENTER A4 pionowy
Uniwersalna w zastosowaniu tabliczka na stół przeznaczona do różnego rodzaju informacji, np. jako menu w restauracji.

17,56 €*

Zobacz produkt
Stojak prezentacyjny w kształcie litery L A4 pionowy
Numer produktu: 8596
Stojak prezentacyjny w kształcie litery L A4 pionowy
Do wygodnego przedstawiania informacji w biurze, recepcji, na targach itp. Wykonany z wysokiej jakości akrylu. Wyjątkowo stabilny dzięki gumowym nóżkom umieszonym w podstawce.

16,52 €*

Zobacz produkt
Ściereczki do czyszczenia ekranu SCREENCLEAN® BOX 100
Numer produktu: 5736
Ściereczki do czyszczenia ekranu SCREENCLEAN® BOX 100
Do delikatnego czyszczenia bez smug monitorów laptopów, ekranów telewizyjnych a także powierzchni szklanych kopiarek i skanerów. Płyn nie zawiera alkoholu. Antystatyczny.

4,80 €*

Zobacz produkt

Poczekalnia

Przestrzeganie zasad dystansu społecznego

Pomóż swoim pacjentom w przestrzeganiu przepisów dotyczących dystansu społecznego. Proste znaki mogą pomóc w zrozumieniu i zapewnieniu prawidłowego postępowania. Informuj i przypominaj o zalecanej odległości 1,5–2 metra- wykorzystując różnorodne znaki i stojaki oraz używając praktycznych etykiet i oznaczeń podłogowych. Pomagają one chronić zdrowie zarówno pacjentów, jak i personelu.

Taśma podłogowa DURALINE® 50/05 odklejalna
Numer produktu: 1043
Taśma podłogowa DURALINE® 50/05 odklejalna
Samoprzylepna taśma podłogowa do wyznaczanie różnych stref oraz ciągów komunikacyjnych w przestrzeniach takich jak hale produkcyjne czy magazynowe.  

41,02 €*

Zobacz produkt
Znacznik podłogowy: kształt 'Stopa' odklejalny
Numer produktu: 1047
Znacznik podłogowy: kształt 'Stopa' odklejalny
Samoprzylepne oznaczenie podłogowe „Stopy” do użytku wewnątrz. Usuwalne.

17,67 €*

Zobacz produkt
Znacznik podłogowy: kształt „Krzyżyk X” usuwalny
Numer produktu: 1049
Znacznik podłogowy: kształt „Krzyżyk X” usuwalny
Samoprzylepne oznaczenie „Krzyżyk” do użytku wewnątrz. Usuwalne.

9,25 €*

Zobacz produkt
Znacznik podłogowy: kształt 'Strzałka' odklejalny
Numer produktu: 1048
Znacznik podłogowy: kształt 'Strzałka' odklejalny
Samoprzylepne oznaczenie podłogowe „Strzałka” do użytku wewnątrz. Usuwalne.

15,29 €*

Zobacz produkt
Znacznik podłogowy - symbol „Zachowaj dystans” Ø 430 mm odklejalny
Numer produktu: 1041
Znacznik podłogowy - symbol „Zachowaj dystans” Ø 430 mm odklejalny
Usuwalne oznaczenie podłogowe do zastosowania w pomieszczeniach.

19,04 €*

Zobacz produkt

Prawidłowe mycie i dezynfekcja rąk

Jednym z najważniejszych elementów higieny jest prawidłowe mycie rąk. W takich środowiskach jak: szpitale, placówki fizjoterapeutyczne, przychodnie i gabinety lekarskie- należy zapewnić pacjentom i personelowi niezbędną ilość środków dezynfekujących oraz innych preparatów służących do mycia rąk. Ponadto, instrukcje dotyczące codziennych praktyk mycia rąk powinny być dobrze widoczne we wszystkich łazienkach i toaletach. Dzięki ramce DURAFRAME®, instrukcje dotyczące właściwego mycia rąk mogą być doskonale prezentowane ''krok po kroku''.

Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego
Numer produktu: 5891
Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego
Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego z dźwignią. Elastyczna regulacja wysokości butelki ze środkiem do dezyfekcji o pojemności do 500 ml.

172,20 €*

Zobacz produkt
Naścienny dozownik do płynu dezynfekującego
Numer produktu: 5893
Naścienny dozownik do płynu dezynfekującego
Naścienny dozownik do płynu dezynfekującego z dźwignią. Elastyczna regulacja wysokości butelki ze środkiem do dezyfekcji o pojemności do 500 ml.

63,60 €*

Zobacz produkt
Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego Basic
Numer produktu: 5897
Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego Basic
Podłogowy dozownik do dezynfekcji z elastyczną regulacją wysokości butelki na środki dezynfekujące do 100 x 130 x 233 mm.

119,16 €*

Zobacz produkt
Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego z pedałem
Numer produktu: 5895
Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego z pedałem
Stojak do dezynfekcji z pedałem. Uniwersalna regulacja wysokości butelki na środek do dezynfekcji. Pasuje do wszystkich standardowych rozmiarów butelek do 500 ml.

298,20 €*

Zobacz produkt

Gabinety zabiegowe

Wyposażenie gabinetów zabiegowych

Pojemnik z szufladami VARICOLOR® 5
Numer produktu: 7605
Pojemnik z szufladami VARICOLOR® 5
Stylowy i innowacyjny pojemnik z 5-cioma kolorowymi szufladami z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. Do dokumentów do formatu A4, C4 oraz mniejszych rozmiarów jak Folio oraz A5. Może być wykorzystany we wszystkich standardowych regałach oraz szafach biurowych.

74,13 €*

Zobacz produkt
Podkład na biurko DURAGLAS® 650x500 mm
Numer produktu: 7113
Podkład na biurko DURAGLAS® 650x500 mm
Przezroczysty i przeciwodblaskowy podkład na biurko. Idealny do przechowywania notatek itp.

12,09 €*

Zobacz produkt
Ramka informacyjna DURAFRAME® A4
Numer produktu: 4872
Ramka informacyjna DURAFRAME® A4
Samoprzylepna ramka informacyjna z podnoszoną magnetyczną przednią stroną w formacie A4 do szybkiej i wygodnej wymiany informacji.

19,91 €*

Zobacz produkt
Kosz na śmieci z czujnikiem ruchu NO TOUCH 21L
Numer produktu: 3422
Kosz na śmieci z czujnikiem ruchu NO TOUCH 21L
Kosz na śmieci z czujnikiem ruchu do pracy bezdotykowej. Pojemność 21 litrów.

113,88 €*

Zobacz produkt
Tacki na dokumenty VARICOLOR® TRAY SET A4
Numer produktu: 7705
Tacki na dokumenty VARICOLOR® TRAY SET A4
5 eleganckich tacek w zestawie. Można je ustawić w pionie jedną na drugiej lub kaskadowo. Podkreślone kolorami duże strefy chwytu. Łatwy dostęp do dokumentów

29,97 €*

Zobacz produkt
Pojemnik na długopisy ECO
Numer produktu: 7759
Pojemnik na długopisy ECO
Pojemnik na długopisy, nożyczki, zakreślacze itp. Produkt jest opatrzony oznakowaniem ekologicznym Blue Angel. 

3,07 €*

Zobacz produkt
Tacka na dokumenty ECONOMY A4
Numer produktu: 1701567
Tacka na dokumenty ECONOMY A4
Tacka na dokumenty maksymalnie do formatu C4. Produkt posiada znak ekologiczny Blauer Engel.

3,13 €*

Zobacz produkt

Oznakowanie wnętrza Twojego gabinetu

Tabliczki przydrzwiowe do gabinetów zabiegowych

Dobre oznakowanie jest niezbędnym elementem orientacyjnym w przychodniach lekarskich. Z tego względu, w DURABLE oferujemy szereg różnorodnych tabliczek przydrzwiowych, aby ułatwić lokalizację właściwych pomieszczeń. Mamy wszystko, od „Poczekalni” i „Toalety” po „Gabinet” – masz gwarancję, że znajdziesz to, czego szukasz.

Kupowanie odpowiedniego oznakowania pomieszczeń- online- jest łatwiejsze, niż można by się spodziewać. Zawsze zalecamy naszym klientom dostosowanie znaków do projektu ich gabinetu w taki sposób, aby uwzględniały ich styl i tożsamość .

Na przykład, jeśli posiadasz akrylowe oznakowanie na zewnątrz budynku, możesz ponownie użyć tego materiału do oznakowania wnętrza. W tym przypadku, idealnie pasuje tabliczka przydrzwiowa CRYSTAL SIGN. Ten prosty, ale wysokiej jakości materiał nie tylko pozwala na doskonałą prezentację informacji, ale również dostarcza niezwykłe wrażenia wizualne. Ponadto, zawsze możesz zmienić projekt tabliczki z akrylu, wymieniając jej wkład z przezroczystej folii.

W praktyce, zalecamy stosowanie oznakowania zróżnicowanego kolorystcznie. Tabliczki przydrzwiowe z serii CLICK SIGN są wprost do tego stworzone. Produkt jest dostępny w różnych kolorach i rozmiarach. Pozwala to np. na odróżnienie gabinetu stomatologicznego od gabinetu zabiegowego ortodonty, jeżeli oba znajdują się w tej samej placówce stomatologicznej.

Projekt zewnętrznego oznakowania gabinetów lekarskich jest precyzyjnie regulowany przez Niemieckie Stowarzyszenie Lekarskie. Tabliczka przydrzwiowa musi zawierać: imię i nazwisko lekarza, jego specjalizację oraz aktualne godziny otwarcia.

Produkty firmy DURABLE mogą być wykorzystywane wyłącznie wewnątrz budynków i mogą służyć do przekazywania informacji oraz wskazówek organizcyjnych pacjentom określonej placówki medycznej. Co to dokładnie oznacza?

W praktyce, oznacza to, iż istnieją wytyczne określające sposób i rodzaj prezentacji informacji np. na tabliczce mogą być umieszczone informacje dotyczące normalnych lub specjalnych godzin otwarcia gabinetu, a także sposobów kontaktowania się z lekarzem poza godzinami pracy. Informacje te można umieścić na dużych tabliczkach przydrzwiowych, gdy chcemy je wyeksponować np. na recepcji. Mniejsze tabliczki wykorzystuje się częściej do oznaczania konkretnych pomieszczeń. Umożliwia to pacjentom odnalezienie właściwej drogi do laboratorium lub sali zabiegowej i ostatecznie usprawnia procesy organizacyjne.

Istniejące regulacje są interpretowane przez Niemieckie Stowarzyszenie Lekarskie jako informacje dotyczące badań specjalistycznych i metod leczenia.

Tak! Możesz stworzyć swój własny projekt w naszym bezpłatnym oprogramowaniu DURAPRINT® i jest to bardzo proste!

Po prostu, wybierz swój produkt z listy dostępnej w oprogramowaniu online i prześlij dane do druku, takie jak obrazy i tekst. W ten sposób, możesz zaprojektować dowolną tabliczkę przydrzwiową dla jednego lub wielu pomieszczeń. Ale jak powinny one wyglądać? Dla ułatwienia stworzyliśmy dla Ciebie kilka przykładowych projektów.

Bez względu na to, czy robisz oznakowanie dla lekarza medycyny alternatywnej, psychoterapeuty lub jakiegoś innego lekarza, oznakowanie poczekalni i toalet jest po prostu zawsze potrzebne! Zalecamy: Zachowaj swój styl i tożsamość, używaj tych samych czcionek i rozpoznawalnych symboli oraz oczywiście swojego logo.

Drukowanie oznakowania za pomocą DURAPRINT®

W celu skutecznej ochrony przed infekcją, należy podjąć wszelkie środki ostrożności, które są zgodne z obowiązującymi przepisami higienicznymi. Wszystkie niezbędne i zalecane szablony dotyczące postępowania są zapisane w oprogramowaniu DURAPRINT® i dostępne do pobrania. Szablony te zawierają instrukcje- w formacie PDF- na temat: „Właściwego mycia rąk”, „Utrzymywania dystansu” i „Dezynfekcji rąk”.