Banki i firmy ubezpieczeniowe

Koncepcje dotyczące higieny w Twoim otoczeniu

Ze względu na obecną sytuację oraz obowiązujące przepisy dotyczące dystansu społecznego i higieny, zaistniała konieczność wdrażania nowych koncepcji umożliwiających realizację powyższych przepisów. Ponadto, przygotowaliśmy szereg rozwiązań produktowych, które w dużym stopniu ułatwiają proces implementacji nowych koncepcji.

Poznaj naszą szeroką ofertę dozowników do środków dezynfekujących, oznaczeń podłogowych itp.

Oznaczenia podłogowe, znaczniki i inne

Taśma podłogowa DURALINE® 50/05 odklejalna
Numer produktu: 1043
Taśma podłogowa DURALINE® 50/05 odklejalna
Samoprzylepna taśma podłogowa do wyznaczanie różnych stref oraz ciągów komunikacyjnych w przestrzeniach takich jak hale produkcyjne czy magazynowe.  
Znacznik podłogowy - symbol „Zdezynfekuj ręce” Ø 430 mm odklejalny
Numer produktu: 1038
Znacznik podłogowy - symbol „Zdezynfekuj ręce” Ø 430 mm odklejalny
Usuwalne oznaczenie podłogowe do zastosowania w pomieszczeniach.
Podłogowa tablica informacyjna z dozownikiem do płynu dezynfekującego
Numer produktu: 5892
Podłogowa tablica informacyjna z dozownikiem do płynu dezynfekującego
Podłogowy dozownik do płynu dezynfekującego z obrotową tablicą informacyjną A4. Elastyczna regulacja butelki ze środkiem do dezyfekcji o pojemności o maksymalnych wymiarach  88 x 88 x 215 mm.
Podłogowy stojak informacyjny INFO SIGN STAND A4
Numer produktu: 4812
Podłogowy stojak informacyjny INFO SIGN STAND A4
Elegancki stojak z aluminium z akrylowo-aluminową tablicą INFO SIGN w formacie A4 lub A3.
Stołowy dozownik do płynu dezynfekującego
Numer produktu: 5896
Stołowy dozownik do płynu dezynfekującego
Stojak do dezynfekcji z długim ramieniem do montażu na stole. Uniwersalna regulacja wysokości butelki na środek do dezynfekcji. Pasuje do wszystkich standardowych rozmiarów butelek do 500 ml.
Przyłbica ochronna
Numer produktu: 3431
Przyłbica ochronna
Certyfikowana znakiem CE, przyłbica ochronna zakrywająca twarz. Optymalny komfort noszenia dzięki wyściółce i regulowanemu zapięciu oraz możliwości zdezynfekowania przyłbicy.

Projektowanie wewnętrznych przestrzeni 

Systemy oznakowania

Ramki informacyjne

Przemyślane koncepcje pomogą Tobie stworzyć projekt własnego salonu sprzedaży, który będzie przejrzysty dla twoich klientów. Wykorzystaj ramki DURAFRAME®, aby ładnie i innowacyjnie prezentować najnowsze informacje.
 • Pokazuj informacje w wysokiej jakości i w profesjonalny sposób.

• Szybka wymiana dokumentów, dzięki odchylanej, magnetycznej, przedniej ramce

• Łatwe mocowanie do gładkich, stabilnych powierzchni


Tabliczki przydrzwiowe i stojaki podłogowe

Tabliczki przydrzwiowe w bankach dokładnie wskazują, gdzie znajduje się każdy doradca. Dzięki temu, wszyscy klienci z łatwością mogą przemieszczać się po budynku. Ponadto, tabliczki przydrzwiowe nadają pomieszczeniom bardziej profesjonalny wygląd. Dzięki, naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu DURAPRINT®, możesz szybko i łatwo tworzyć projekty oraz drukować etykiety do wszystkich tabliczek przydrzwiowych.


Dodatkowe wyposażenie budynku

Stojak podłogowy z uchwytem do tabletu TABLET HOLDER FLOOR
Numer produktu: 8932
Stojak podłogowy z uchwytem do tabletu TABLET HOLDER FLOOR
Ponadczasowy, podłogowy stojak do tabletu do profesjonalnej prezentacji w budynkach użyteczności publicznej, na targach i wystawach, w hotelach, restauracjach czy w punktach sprzedaży.
Stojak na parasole ze stali nierdzewnej 28.5L okrągły
Numer produktu: 3371
Stojak na parasole ze stali nierdzewnej 28.5L okrągły
Elegancki i wysokiej jakości stojak na parasole wykonany ze stali nierdzewnej z ozdobną perforacją. Idealny do postawienia przy wejściu, w biurze, sklepie lub w domu. Pojemność 28,5 litra. Wymiary (W x Ø): 620 x 260 mm.
Tablica magnetyczna DURAFRAME® MAGNETIC BOARD M z ramkami i magnesami
Numer produktu: 5002
Tablica magnetyczna DURAFRAME® MAGNETIC BOARD M z ramkami i magnesami
Suchościeralna tablica magnetyczna do montażu ściennego, umożliwiająca indywidualną prezentację informacji. Wymiary: 600 x 900 x 15 mm
Uchwyt do tabletu na ścianę TABLET HOLDER WALL
Numer produktu: 8933
Uchwyt do tabletu na ścianę TABLET HOLDER WALL
Do zastosowania na targach, w biurach, w salonach sprzedaży i salach wystawowych.
Apteczka FIRST AID BOX M z wyposażeniem DIN 13164:2022
Numer produktu: 1971
Apteczka FIRST AID BOX M z wyposażeniem DIN 13164:2022
Elegancka apteczka FIRST AID BOX wykonana z wysokiej jakości aluminium, z wyposażeniem zgodnie z DIN 13164:2022 (do prywatnego zastosowania - wyposażenie w języku niemieckim). Zamykana na zamek. Posiada dwie wysuwane obrotowo szufladki, arkusz z indeksem, oraz naklejany biało krzyż na zielonym tle - oznakowanie pierwszej pomocy: Wysokość: 28 cm
Skrzynka na klucze KEY BOX 36 z zamkiem cylindrycznym
Numer produktu: 1952
Skrzynka na klucze KEY BOX 36 z zamkiem cylindrycznym
Aluminiowa skrzynka na klucze KEY BOX o ponadczasowym wzorze.
Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej 17L z popielnicą okrągły
Numer produktu: 3373
Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej 17L z popielnicą okrągły
Stylowy, funkcjonalnym okrągły 17-litrowy kosz na śmieci z polerowanej stali nierdzewnej, z 2-litrową popielnicą. Nadaje się do użytku w pomieszczeniach lub na zewnątrz pod zadaszeniem. Idealny do miejsc wyznaczonych dla osób palących oraz przy wejściu do budynku. Kosz z wyjmowanymi wkładami ułatwia opróżnianie i czyszczenie. Z antypoślizgową podstawa do ochrony podłogi. Wykonany z przyjaznych dla środowiska materiałów (co najmniej 50% materiału z recyklingu) i w 100% podlegający recyklingowi. Popielnica z 1,5 kg wkładem z piaskiem. Wymiary wyciąganej popielnicyj (W x Ø): 60 x 240 mm Wymiary otworu z boku kosza (W x S): 125 x 190 mm Wymiary pojemnika wewnętrznego (W x Ø ): 380 x 220 mm. Wymiary produktu (W x Ø): 620 x 260 mm.

Wyposażenie biura 

Podstawowe wyposażenie wymagane można z łatwością wymienienić:

• Wyposażenie podstawowe: biurko, krzesło biurowe, szafki i lampy biurkowe

• Wyposażenie techniczne: komputer i laptop, kopiarka i drukarka, telefon oraz ewentualnie projektor lub telewizor z kamerą internetową do telekonferencji

Lista z wyposażeniem dodatkowym, które ułatwia i optymalizuje Twój dzień pracy, jest jednak dużo szersza. Po pierwsze, miejsce pracy musi być uporządkowane oraz wyposażone w sposób ergonomiczny. Poza uchwytami do monitora (z regulacją wysokości), ergonomicznych podkładek pod mysz i podpórek pod nadgarstki oraz wysokiej jakości pojemników z szufladami- oferujemy wszechstronne portfolio produktów, które usprawnią Twój dzień pracy. Powyższe wyposażenie, można dodatkowo uzupełnić o przydatne akcesoria na biurko, takie jak: kubki na długopisy, podkłady na biurko i tacki na dokumenty.

Nowoczesne wyposażenie miejsca pracy

Tablica magnetyczna DURAFRAME® MAGNETIC BOARD M z ramkami i magnesami
Numer produktu: 5002
Tablica magnetyczna DURAFRAME® MAGNETIC BOARD M z ramkami i magnesami
Suchościeralna tablica magnetyczna do montażu ściennego, umożliwiająca indywidualną prezentację informacji. Wymiary: 600 x 900 x 15 mm
Uchwyt PRO do 2 monitorów, mocowanie do blatu
Numer produktu: 5085
Uchwyt PRO do 2 monitorów, mocowanie do blatu
Uchwyt do dwóch monitorów z regulacją wysokości, kąta nachylenia i możliwością obracania. Mocowanie do blatu za pomocą zacisku biurkowego.
Pojemnik z szufladami VARICOLOR® 5
Numer produktu: 7605
Pojemnik z szufladami VARICOLOR® 5
Stylowy i innowacyjny pojemnik z 5-cioma kolorowymi szufladami z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. Do dokumentów do formatu A4, C4 oraz mniejszych rozmiarów jak Folio oraz A5. Może być wykorzystany we wszystkich standardowych regałach oraz szafach biurowych.
Uchwyt do tabletu z podstawą stołową TABLET HOLDER TABLE
Numer produktu: 8930
Uchwyt do tabletu z podstawą stołową TABLET HOLDER TABLE
Wysokiej jakości stojak do tabletu nadaje się do profesjonalnego zastosowania w biurach, budynkach użyteczności publicznej, w sklepach czy salach wystawowych.
Kosz na śmieci z czujnikiem ruchu NO TOUCH 21L
Numer produktu: 3422
Kosz na śmieci z czujnikiem ruchu NO TOUCH 21L
Kosz na śmieci z czujnikiem ruchu do pracy bezdotykowej. Pojemność 21 litrów.
Metalowy kosz na śmieci 15L z perforacją 165 mm okrągły
Numer produktu: 3310
Metalowy kosz na śmieci 15L z perforacją 165 mm okrągły
Metalowy kosz na śmieci, okrągły, pokryty odporną na zadrapania powłoką epoksydową. Dekoracyjna 165 mm perforacja. Pojemność: 15 l Wymiary (W x Ø) 315 x 260 mm.
Pojemnik na kable CAVOLINE® BOX L
Numer produktu: 5030
Pojemnik na kable CAVOLINE® BOX L
Pojemnik na kable wykonany z trudnopalnego tworzywa. Posiada dwa otwory na przewody.

Meble

Mobilny stojak do ekranu COWORKSATION®
Numer produktu: 3702
Mobilny stojak do ekranu COWORKSATION®
Uniwersalny stojak do ekranu na wideokonferencje lub prezentacje w małych grupach. Z uniwersalnym uchwytem VESA oraz zintegrowanym systemem mocowania kabli na aluminiowym profilu.
Wózek na teczki zawieszkowe DESIGN LINE 80 A4
Numer produktu: 3076
Wózek na teczki zawieszkowe DESIGN LINE 80 A4
Wózek na około 80 teczek zawieszkowych w formacie A4. Posiada dodatkową półkę . Wykonany z wysokiej jakości stali, pokrytej żywicą epoksydową chroniącą przed zarysowaniem. Zaokrąglone panele boczne z ozdobną perforacją. Uchwyty po obu stronach wózka. Mobilny na 4 kółkach, w tym 2 z hamulcami gwarantującymi stabilność wózka. Wymiary (wys. x szer. x głęb.): 695 x 738 x 380 mm. Dostarczany w częściach z instrukcją montażu.
Wózek na teczki zawieszkowe SYSTEM 90 A4
Numer produktu: 3784
Wózek na teczki zawieszkowe SYSTEM 90 A4
Wózek na około 90 teczek zawieszkowych lub ok. 8 segregatorów z uchwytem do zawieszenia (Szerokość grzbiety ok. ca. 80 mm) lub ok. 15 segregatorów z uchwytem do zawieszenia (szerokość grzbiety ok. 40 mm) w formacie A4. Odległość między szynami 330 mm. Dolna półka przeznaczona do przechowywania około 8 segregatorów o standardowej szerokości. . Wymiary zewnętrzne: 750 x 715 x 432 mm (S x W x G)

Aranżacja biurka

Podkład na biurko 650x450 mm ze skóry
Numer produktu: 7305
Podkład na biurko 650x450 mm ze skóry
Wysokiej jakości podkład na biurko. Wykonany z naturalnej skóry, z ręcznie obszywanym brzegiem. Idealny do sal konferencyjnych.
Podkładka pod nadgarstki z żelem prostokątna
Numer produktu: 5749
Podkładka pod nadgarstki z żelem prostokątna
Podkładka pod stawy do ergonomicznej pracy przy komputerze.
Podkładka pod mysz Mouse pad Ergotop® z żelem
Numer produktu: 5748
Podkładka pod mysz Mouse pad Ergotop® z żelem
O ergonomicznej formie z zintegrowaną podporą dla rąk wypełnioną żelem.
Stojak na wizytówki z akrylu
Numer produktu: 2414
Stojak na wizytówki z akrylu
Atrakcyjne wzornictwo i funkcjonalność.
Stojak prezentacyjny w kształcie litery L A4 pionowy
Numer produktu: 8596
Stojak prezentacyjny w kształcie litery L A4 pionowy
Do wygodnego przedstawiania informacji w biurze, recepcji, na targach itp. Wykonany z wysokiej jakości akrylu. Wyjątkowo stabilny dzięki gumowym nóżkom umieszonym w podstawce.
Stojak prezentacyjny w kształcie litery L A5 pionowy
Numer produktu: 8597
Stojak prezentacyjny w kształcie litery L A5 pionowy
Do wygodnego przedstawiania informacji w biurze, recepcji, na targach itp. Wykonany z wysokiej jakości akrylu. Wyjątkowo stabilny dzięki gumowym nóżkom umieszczonym w podstawce.
Przybornik na biurko VARICOLOR® DESK ORGANIZER
Numer produktu: 7613
Przybornik na biurko VARICOLOR® DESK ORGANIZER
Kompaktowy i praktyczny przybornik na biurko lub do pojemnika z wysuwanymi szufladami.
Pojemnik na długopisy VARICOLOR® PEN CUP
Numer produktu: 7614
Pojemnik na długopisy VARICOLOR® PEN CUP
Nowoczesny I atrakcyjny kubek na długopisy. Solidny I stabilny. Tworzywo jakości premium. Wyposażony w gumowe podkładki. Na długopisy, nożyczki, zakreślacze, itp.

Identyfikatory i inne akcesoria dla Twojego personelu

Identyfikatory na spotkania z klientami

Identyfikatory imienne są najczęściej niezbędnym elementem wyposażenia pracowników sektora bankowego. W dużym stopniu ułatwiają one komunikację, zarówno z klientem, jak i pomiędzy samymi pracownikami banków- podczas spotkań, seminariów, targów lub wewnętrznych imprez. Zamów u nas wysokiej jakości aluminiowe identyfikatory z logo Twojej firmy i nazwiskami pracowników. Po prostu, prześlij nam swoje dane i wymagania dotyczące projektu. Potrzebujesz identyfikatorów w specjalnych rozmiarach dla swojego banku? Dzięki identyfikatorom z naszej serii BASIC- możemy dostarczyć Tobie odpowiedni rozmiar. Aluminiowe płytki można wygodnie dostosować do Twoich potrzeb, a następnie zadrukować w procesie druku anodowego.

Etui na karty identyfikacyjne

Etui na karty są najczęściej wykorzystywane do przechowywania i ochrony kart identyfikacyjnych lub innych kart, które umożliwiają wejście do obszarów o ograniczonym dostępie. Można je przyczepić bezpośrednio do ubrania lub nosić na szyi, co sprawia, że są zawsze ''pod ręką'' i gotowe do użycia. Z pewnością, pozwoli to zaoszczędzić Twoim pracownikom dużo czasu.
Jeżeli, na kartach zapisane sa poufne dane osobowe, polecamy nasze etui na karty RFID. Zabezpieczają one przed nieautoryzowanym dostępem do danych- osób nieuprawnionych!

Identyfikatory do samodzielnej wymiany etykiety
Etui do kart identyfikacyjnych

Upominki dla Twoich klientów

Obwoluta ochronna A6
Numer produktu: 2133
Obwoluta ochronna A6
Obwoluta ochronna A6, wytrzymały PP, wym. 105x148 mm (wys x szer)
Obwoluta ochronna A6
Numer produktu: 2140
Obwoluta ochronna A6
Obwoluta ochronna, 2 x A6, wytrzymały PP, wym. 210x148 mm (wys x szer)
Etui na kartę RFID SECURE 54x86 mm
Numer produktu: 8900
Etui na kartę RFID SECURE 54x86 mm
Etui na kartę RFID chroniące przed nieautoryzowanym dostępem do danych osobowych.