Przegląd naszych rozwiązań:
Koncepcje dotyczące higieny w Twoim otoczeniu
Ze względu na obecną sytuację oraz obowiązujące przepisy dotyczące dystansu społecznego i higieny, zaistniała konieczność wdrażania nowych koncepcji umożliwiających realizację powyższych przepisów. Ponadto, przygotowaliśmy szereg rozwiązań produktowych, które w dużym stopniu ułatwiają proces implementacji nowych koncepcji.
Poznaj naszą szeroką ofertę dozowników do środków dezynfekujących, oznaczeń podłogowych itp.

Oznaczenia podłogowe, znaczniki i inne
Projektowanie wewnętrznych przestrzeni
Systemy oznakowania
Ramki informacyjne
Przemyślane koncepcje pomogą Tobie stworzyć projekt własnego salonu sprzedaży, który będzie przejrzysty dla twoich klientów. Wykorzystaj ramki DURAFRAME®, aby ładnie i innowacyjnie prezentować najnowsze informacje.
• Pokazuj informacje w wysokiej jakości i w profesjonalny sposób.
• Szybka wymiana dokumentów, dzięki odchylanej, magnetycznej, przedniej ramce
• Łatwe mocowanie do gładkich, stabilnych powierzchni
Tabliczki przydrzwiowe i stojaki podłogowe
Tabliczki przydrzwiowe w bankach dokładnie wskazują, gdzie znajduje się każdy doradca. Dzięki temu, wszyscy klienci z łatwością mogą przemieszczać się po budynku. Ponadto, tabliczki przydrzwiowe nadają pomieszczeniom bardziej profesjonalny wygląd. Dzięki, naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu DURAPRINT®, możesz szybko i łatwo tworzyć projekty oraz drukować etykiety do wszystkich tabliczek przydrzwiowych.

Dodatkowe wyposażenie budynku
Wyposażenie biura
Podstawowe wyposażenie wymagane można z łatwością wymienienić:
• Wyposażenie podstawowe: biurko, krzesło biurowe, szafki i lampy biurkowe
• Wyposażenie techniczne: komputer i laptop, kopiarka i drukarka, telefon oraz ewentualnie projektor lub telewizor z kamerą internetową do telekonferencji
Lista z wyposażeniem dodatkowym, które ułatwia i optymalizuje Twój dzień pracy, jest jednak dużo szersza. Po pierwsze, miejsce pracy musi być uporządkowane oraz wyposażone w sposób ergonomiczny. Poza uchwytami do monitora (z regulacją wysokości), ergonomicznych podkładek pod mysz i podpórek pod nadgarstki oraz wysokiej jakości pojemników z szufladami- oferujemy wszechstronne portfolio produktów, które usprawnią Twój dzień pracy. Powyższe wyposażenie, można dodatkowo uzupełnić o przydatne akcesoria na biurko, takie jak: kubki na długopisy, podkłady na biurko i tacki na dokumenty.

Nowoczesne wyposażenie miejsca pracy
Meble
Aranżacja biurka
Identyfikatory i inne akcesoria dla Twojego personelu
Identyfikatory na spotkania z klientami
Identyfikatory imienne są najczęściej niezbędnym elementem wyposażenia pracowników sektora bankowego. W dużym stopniu ułatwiają one komunikację, zarówno z klientem, jak i pomiędzy samymi pracownikami banków- podczas spotkań, seminariów, targów lub wewnętrznych imprez. Zamów u nas wysokiej jakości aluminiowe identyfikatory z logo Twojej firmy i nazwiskami pracowników. Po prostu, prześlij nam swoje dane i wymagania dotyczące projektu. Potrzebujesz identyfikatorów w specjalnych rozmiarach dla swojego banku? Dzięki identyfikatorom z naszej serii BASIC- możemy dostarczyć Tobie odpowiedni rozmiar. Aluminiowe płytki można wygodnie dostosować do Twoich potrzeb, a następnie zadrukować w procesie druku anodowego.
Etui na karty identyfikacyjne
Etui na karty są najczęściej wykorzystywane do przechowywania i ochrony kart identyfikacyjnych lub innych kart, które umożliwiają wejście do obszarów o ograniczonym dostępie. Można je przyczepić bezpośrednio do ubrania lub nosić na szyi, co sprawia, że są zawsze ''pod ręką'' i gotowe do użycia. Z pewnością, pozwoli to zaoszczędzić Twoim pracownikom dużo czasu.
Jeżeli, na kartach zapisane sa poufne dane osobowe, polecamy nasze etui na karty RFID. Zabezpieczają one przed nieautoryzowanym dostępem do danych- osób nieuprawnionych!
